GISPEN CLASSICS & TODAY
Voor uw gehele interieur en meer.

Klantenservice

Betaalmethoden:

Vooraf overmaken
U kunt bij ons de kosten van uw bestelling vooraf overmaken. Zodra de betaling binnen is zal deze worden verzonden. U kunt betalingen overmaken naar:
Bankrekeningnummer: NL12ABNA0439805813
BIC/SWIFT: ABNANL2A
T.n.v.: Stoffeerderij Klaver Design BV
Plaats: Ermelo
O.v.v. uw ordernummer

Betalen bij afhalen
U kunt bij ons uw bestelling betalen bij het afhalen in onze showroom. U kunt uw order dan contant afrekenen of betalen per pin.

IDEAL
U kunt bij ons met iDEAL vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving
van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:
– iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
– Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
– U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.
– iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
– U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

PayPal
U kunt bij ons betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Je hoeft niet langer je creditcardgegevens te onthouden of naar je random reader te zoeken. Het enige wat je nodig hebt is je e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden.

Creditcard

U kunt bij ons betalen via uw creditcard. Creditcard is vrijwel de bekendste methode voor het ontvangen van betalingen met wereldwijde dekking. Wij ondersteunen onder andere de bekende merken Mastercard, Maestro en Visa.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor gispenclassicstoday.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Sofort Banking
U kunt bij ons betalen via SOFORT Banking. SOFORT Banking is een populaire betaalmethode in Duitsland en is in totaal in 9 landen beschikbaar. U kunt in de omgeving van SOFORT uw persoonlijke bankgegevens invullen waarna de betaling wordt overgemaakt. Een apart SOFORT account is niet nodig. Uw bank verricht uiteindelijk de betaling. SOFORT is na creditcard de bekendste betaalmethode in Duitsland.

Bankcontact Mister Cash
U kunt bij ons betalen via Mister Cash. Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. De kaart kan zowel on- als offline worden gebruikt om mee te betalen. Betalingen via Mister Cash zijn gegarandeerd en direct bevestigd. Mister Cash is dé betaalmethode voor Belgische consumenten. Met meer dan 1 miljard betalingen per jaar, is Mister Cash verreweg de populairste manier van betalen in België.

Verzending:

Levertijden:
Wij hebben wisselende levertijden. De levertijd van een product staat aangegeven bij het desbetreffende product.

Bezorging van uw bestelling:

Uw bestelling wordt bij u bezorgd door DPD. Bij bestelling van een meubel wordt deze meestal door onze eigen transport dienst bij u bezorgt. In overleg wordt er dan een bezorgafspraak gemaakt, deze zal vaak op zaterdag zijn.

Verzendkosten:
Voor bestellingen tot € 49,95 betaald u € 7,95 voor verzending binnen Nederland en € 25,00 voor verzending buiten Nederland. Boven de € 49,95 heeft u bij ons geen verzendkosten binnen Nederland. Het verzenden van meubels buiten Nederland is op aanvraag.

Retourneren

Na ontvangst van uw product heeft u bij ons 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Dit kunt u bij ons kenbaar maken middels onderstaande link.

Indien mogelijk ontvangen wij het product in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De kosten van de retourzending via pakketdienst/post zijn voor rekening van de consument.

Echter er is een uitzondering op de regel voor het herroepingsrecht.
In artikel 10 regel 6 staat onderstaand vermeld:
Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;

Dit houdt in dat alle stoelen, fauteuils en banken die in een door u gekozen stof- of leersoort worden gemaakt en geleverd niet retour mogen.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren. Toch vragen wij u vriendelijk om de klacht schriftelijk aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Eén van onze medewerkers van de afdeling verkoop zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
info@gispenclassicstoday.nl
Stoffeerderij Klaver Design B.V.
Marienhoef 5
3851 ST Ermelo

Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Telefoon

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:00 en zaterdag van 9:00-15:00.
0341 – 55 25 70 (lokaal tarief)

faecbookicoon twittericoon email icoon

NU MODERN VAN TOEN

U kunt de Gispen 416 bij de dealers in de showroom bekijken

NU MODERN VAN TOEN

NU MODERN VAN TOEN

U kunt de Gispen 416 bij de dealers in de showroom bekijken

PROBEER EN PROEF

Prober een van onze stoelen uit de GISPEN collectie uit.

FAMEUZE GISPEN 101

NIEUWE KLEUR