Klantenservice

Betalingsmogelijkheden

Ideal

U kunt bij ons met iDEAL vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

PayPal

U kunt bij ons betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. 

Creditcard

U kunt bij ons betalen via uw creditcard. Creditcard is vrijwel de bekendste methode met wereldwijde dekking. Wij  ondersteunen onder andere de bekende merken Mastercard, Maestro en Visa.

Afterpay

AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kunt u dit betaaloverzicht inzien en betalen, eenvoudig vanaf uw smartphone. 

ING Home'Pay

U kunt bij ons betalen met ING Home’Pay. Dit is een online betaalmethode ontwikkeld door ING België. Iedereen met een ING Home’Bank of Business’Bank account kan hiermee veilig, makkelijk en snel betalen.

Overboeking

U kunt bij ons betalen met een overboeking. Een overboeking is de meest standaard manier van betalen. Iedereen met toegang tot internetbankieren heeft de mogelijkheid om op deze wijze te betalen. 

Sofort Banking

U kunt bij ons betalen via SOFORT Banking. SOFORT Banking is een populaire betaalmethode in Duitsland en is in totaal in 9 landen beschikbaar. SOFORT is na creditcard de bekendste betaalmethode in Duitsland.

KBC/CBC Betaalknop

U kunt bij ons betalen met KBC. De banken KBC en CBC voorzien een eigen betaaloplossing voor hun klanten, de KBC- en CBC-Betaalknop. Zij kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving betalingen verrichten.

Mister Cash

U kunt bij ons betalen via Mister Cash. Mister Cash maakt gebruik van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening. Het is op dit moment de populairste manier van betalen in België.

Verzending en levertijd

De bezorging van uw bestelling wordt gedaan door PostNL. Bij bestelling van een meubel wordt deze meestal door onze eigen bezorgservice bij u bezorgt. In overleg wordt er dan een bezorgafspraak gemaakt, deze zal vaak op zaterdag zijn. Wij hebben wisselende levertijden. De levertijd van een product staat aangegeven bij het desbetreffende product.

Wij hanteren verschillende tarieven voor de bezorging van uw bestelling. Hieronder vind u een overzicht per tarief per productgroep. Uiteraard kunt u ook altijd uw bestelling gratis bij ons komen afhalen in onze showroom in Ermelo.

Bezorgtarieven binnen Nederland (m.u.v. waddeneilanden)

€ 4,95 bezorgkosten
Bijzettafels hout/staal
Bureaulampen
Kapstokken wand
Lectuurbakken
Onderdelen
Paraplubakken

€ 19,95 bezorgkosten
Bijzettafels glas
Eetkamerstoelen
Hockers
Kapstokken staand
Salontafels

€ 69,95 bezorgkosten
Banken
Eettafels
Fauteuils

Het verzenden van meubels buiten Nederland is op aanvraag.

Retouren

Na ontvangst van uw product heeft u bij ons 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Dit kunt u bij ons kenbaar maken middels onderstaand contactformulier.

Tijdens de 14 dagen bedenktijd mag u het artikel bekijken en beoordelen. Wanneer u toch niet tevreden
bent met uw aankoop, dan kunt u de artikelen terugsturen. Dit kunt u doen met pakket/post dienst naar eigen keuze.

De artikelen kunt u terug sturen naar onderstaand adres:

Klaver Modern Wonen
Mariënhoef 3a
3851 ST Ermelo

De artikelen moeten dan wel ongebruikt, onbeschadigd, in de originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zijn. Gelieve het artikel in de originele verpakking én verzenddoos aan ons retour te zenden. U ontvangt het aankoopbedrag terug na ontvangst en controle van uw zending. De tijdsduur van wanneer u het geld retour krijgt is maximaal 2 weken. Deze tijdsduur gaat in vanaf het moment dat uw retour bij ons binnen is gekomen. Let op, dit geldt niet voor bestellingen die betaald zijn met AchterafBetalen.

Wanneer u alle artikelen uit uw bestelling retourneert, ontvangt u ook de eventuele bezorgkosten terug. De kosten van de retourzending via pakketdienst/post zijn voor eigen rekening. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Zorg daarom altijd voor een verzendbewijs.

Graag ontvangen wij het product in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd retour. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De kosten van de retourzending via pakketdienst/post zijn voor rekening van de consument.

Echter er is een uitzondering op de regel voor het herroepingsrecht.
In artikel 10 regel 6 staat onderstaand vermeld:
Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;

Dit houdt in dat alle stoelen, fauteuils en banken die in een door u gekozen stof- of leersoort worden gemaakt en geleverd niet retour mogen.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren. Toch vragen wij u vriendelijk om de klacht schriftelijk aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. Eén van onze medewerkers van de afdeling verkoop zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

info@klavermodernwonen.nl
Klaver Modern Wonen
Mariënhoef 5
3851 ST Ermelo

Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht er meer tijd nodig zijn, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.